Full width home advertisement

Travel the world

Climb the mountains

Post Page Advertisement [Top]

titlu de postare

titlu de postare
În urmă cu o lună și ceva mă hotăram să încerc să devin mai pricepută în arta hairstyling-ului, pentru că până acum sunt ca o nătângă care nu știe ce și cum să facă cu părul. Norocul a fost de partea mea și am intrat în posesia unui produs care să mă motiveze să încerc ceva nou cu părul meu: Peria Rotativă Rowenta Expertise Brush Activ Nano Smart. Știu, are nume lung, însă, nu e mai lung decât părul meu, îți promit. Trecând peste asta, odată ce-am pus mâna pe ea, am și luat camera și-am început să mă filmez în timp ce descopeream cum se folosește, clip video pe care, bineînțeles, l-am urcat pe contul meu de Youtube, dar pe care îl poți urmări și aici:





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Bottom Ad [Post Page]